Thaty Borges
Today I have three beautiful release. All these products will be on my shopping until Sunday (11/21).
Hoje eu tenho 3 lindos lançamentos. Todos estes produtos estarão nas minhas lojas até domingo (11/21).
Peace Angels Doodles - CU

Smallville Doodles - CU
Scrapbook Addict Collab Kit by BCD and Thaty Borges
MY PAGE !!!
This kit is wonderful. Check out some LOs that the CTs created.
Este kit está maravilhoso. Confiram alguns LOs que os CTs criaram.

To complete the joy .. A CU FREEBIE!!!
Para completar a alegria.. Um FREEBIE Uso Comercial



FOLLOW ME on FACEBBOOK to get this FREEBIE! [CLICK HERE AND FOLLOW ME]
SIGA-ME no FACEBBOK para pegar o FREEBIE! [Click Aqui e siga-me]

I hope you enjoy! Comment! I love it! ♥♥
Espero que tenham gostado! Comentem.. AMO ♥♥
*Sorry my bad english, ok! X)

♥ Thaty Borges ♥
Marcadores: , , , , | edit post
7 Responses
  1. Lucelia Says:

    Arrasando como sempre!


  2. Anônimo Says:

    Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [20 Nov 01:00am GMT]. Thanks, Maria


  3. Amei os novos produtos.. mas cliquei no link do freebie e dizia página indisponível.. estranho.
    Bjs


  4. Hi, Thaty. I would love to get your freebie paper templates, but the link isn't working... : (


  5. Thaty Borges Says:

    Meninassss do meu coração.. o link está no meu facebook.. para vocês terem acesso, vcs precisam me seguir no Facebook. Se já me seguem, vcs serão encaminhados direto para o album.. se não me seguirem.. vc precisam seguir e depois ir no meu album de fotos chamado FREEBIE.. e na legenda está o link pro download!!! ME SIGAMMMMMM.. lá tem mts novidades sobre meu trabalho.. inclusive terá cupons descontos!!!! heheheh bjks


  6. Moodle Scraps Says:

    Bom Dia! Tudo Bem? Ok that's all the portuguese I know.. Can you please email me at admin@moodlescraps.com as I have something I wish to discuss with you :)


  7. lvdesigner Says:

    Hi Thaty,

    I would love to get your freebie but I don't use facebook... Is there a way I can get it without it?

    Thanks!
    lvdesigner